یادواره ۳۵۰ شهید لرستانی عملیات حاج عمران برگزار شد
کد خبر: 4142578
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۳
در پیرانشهر

یادواره ۳۵۰ شهید لرستانی عملیات حاج عمران برگزار شد

یادواره ۳۵۰ شهید سرافراز  لرستانی عملیات حاج عمران امروز، یکم خردادماه با حضور حجت‌الاسلام سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌ فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد و جمعی از رزمندگان و فرماندهان هشت سال دفاع مقدس و خانواده‌های معظم شهدا در پیرانشهر برگزار شد.

یادواره ۳۵۰ شهید لرستانی عملیات حاج عمرانبه گزارش ایکنا از لرستان، یادواره ۳۵۰ شهید سرافراز  لرستانی عملیات حاج عمران امروز، یکم خردادماه با حضور حجت‌الاسلام سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌ فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد، مرتضی کشکولی، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان و جمعی از رزمندگان و فرماندهان هشت سال دفاع مقدس و خانواده‌های معظم شهدا در پیرانشهر برگزار شد.

در این مراسم گرامیداشت که جمعی از خانواده‌های شهدای این عملیات که از تیپ ۵۷ لرستان بودند، حجت‌الاسلام محمدی، رئیس عقیدتی ـ سیاسی مرزبانی جمهوری اسلامی و جمعی از فرماندهان انتظامی و نظامی حضور داشتند، پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به‌مناسبت شهادت جمعی از رزمندگان استان لرستان در عملیات حاج عمران قرائت شد که متن پیام به شرح زیر است:

«سلام مرا به مردم استان لرستان، شهر خرم‌آباد و علمای محترم ابلاغ کنید، من رشادت و پایداری مردم و عشایر غیور را در وقایع اخیر جنگ شنیده و اطلاع دارم لیکن در سال ۵۹ شخصاً شاهد شجاعت و دلاوری‌های دواطلبان مخلص آن استان بوده و از نزدیک روحیه مبارز آنان را شناخته‌ام.

نبرد آنان بیش از آنچه شنیدنی باشد دینی است، تأسف عمیق و تبریک و تسلیت مرا به مناسبت وقایع حاج عمران به همه آن عزیزان به‌خصوص خانواده محترم شهدا ابلاغ فرمایید.

امیدوارم با شهد پیروزی در آینده نه چندان دور کام این ملت بزرگ شیرین شود، از قول من به مردم اطمینان بدهید که پیروزی ما ان‌شاءالله و به فضل و لطف الهی دیر و زود دارد ولی سوخت و سوز ندارد.»

انتهای پیام
captcha